תשובות לשאלות נפוצות

תשובות לשאלות נפוצות
להצגה מלאה
ראיתי שורת חיוב של שטראוס מים

 

 

אצל לקוחות במסלול שירות מתבצע חיוב אוטומטי, ולצידן, אתה נהנה גם מהטבות רבות

  • 20% הנחה קבועה על הסנן והנורה
  • 10% הנחה על המשלוח
  • אחריות במקרה של תקלה במכשיר (בכפוף לתנאי תעודת האחריות)
  • משלוח אוטומטי על פי מועדי ההחלפה הנדרשים

למסלולי השירות השונים לחץ כאן

מתי והיכן אראה זיכוי ?

זיכוי מתבצע בתוך חודש ימים מיום הבקשה. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, הזיכוי יעבור ישירות לכרטיס האשראי. במידה והתשלום בוצע באמצעות המחאה, הוראת קבע, חשבונית או מזומן הזיכוי יישלח בהמחאה נגדית. זיכוי שבוצע יופיע בפירוט חשבון כרטיס האשראי באינטרנט.

מתי אני צריך להחליף את המסנן והנורה שבמכשיר?

התדירות המומלצת על ידי תמי 4 (במכשירים: ברז תמי4, פמלי ופרימו) להחלפת מסנן היא כל שישה חודשים, ולנורה - כל שנה.
החלפת מסנן
חיי מסנן נקבעים לפי כמות הליטרים בהם המסנן עומד בביצועים המוצהרים המוגדרים על פי כל התקנים אליהם המסנן הוסמך. כמות הליטרים נקבעת ביחס לשימוש ממוצע תוך לקיחת מקדם ביטחון. על כן  מניסיוננו לאורך השנים מועדי החלפת המסנן נקבעו אחת לשישה חודשים.
החלפת נורת UV
נורת ה UV  תפקידה לבצע טיהור למים על ידי הקטנת העומס הבקטריאלי במים באמצעות פליטת קרינת UV. קרינה זו משפיעה על יצורים חיים על ידי פגיעה בDNA שלהם וביכולת ההתרבות שלהם. לאחר שנה עוצמת ההשפעה של הנורה יורדת. המשך שימוש בנורת UV שאינה מבצעת הקטנת עומס אופטימאלית עלולה לפגוע באיכות המים.

האם ניתן לקבל חשבונית דרך המייל?

בשמחה! אנחנו מזמינים אותך להצטרף לשירות חשבונית במייל, וליהנות מגישה מהירה, זמינה ונוחה לכל המידע האישי שלך. להצטרפות.