תשובות לשאלות נפוצות

תשובות לשאלות נפוצות
להצגה מלאה
כיצד עלי לפעול במקרה של חשש לזיהום מי השתיה באזור מגוריי?

במקרים בהם משרד הבריאות או הרשויות המוסמכות מדווחות על מחדל תברואתי יש להישמע להוראות ולהתנהג בהתאם לאמור באתר משרד הבריאות.
לאחר שהוסר המחדל התברואתי עפ"י הודעות משרד הבריאות ו/או הרשויות המוסמכות יש להזרים מים מהמכשיר-2 דקות מהמים החמים ו- 2 דקות מהמים הקרים.

מהי הטמפרטורה של המים רותחים?

המים במיכל המים החמים בברים שלנו מגיעים לנקודת רתיחה בדומה לפעולת קומקום חשמלי.

האם ניתן להתקין את המכשיר בתוך ארון או נישה?

כמו כל מכשיר חשמלי, כדי לאפשר אוורור וקירור של המכשיר חשוב להשאיר מרווח של כ-10 ס"מ בין גב המכשיר לקיר. במידה והמכשיר מותקן בתוך נישה (Built in) יש לדאוג כי הנישה תהיה במידות המינימאליות הבאות:
עבור מכשירי ה-family וה-classic: גובה- 35 ס"מ, עומק- 36 ס"מ ורוחב- 31 ס"מ
עבור מכשיר ה-primo: גובה- 37 ס"מ, עומק 36 ס"מ ורוחב 31 ס"מ

באילו אמצעי תשלום ניתן לרכוש את מכשירי החברה?

קיימות מספר אפשרויות תשלום:
1. כרטיס אשראי- ניתן לחלק ל-36 תשלומים ללא ריבית.
2. המחאות (צ'קים)–  ניתן לחלק ל-15 המחאות. דמי טיפול בסך 72₪.
3. העברה בנקאית - העברה בנקאית לחשבון שטראוס מים עבור כל סכום המכשיר, טרם הגעת המתקין.
* במרכז השירות התשלום מתבצע בכרטיס אשראי או המחאה בלבד.

אילו תווי תקן יש לחברת שטראוס מים ולמכשירי תמי4 ומה משמעותם?

בכל קניה, ובמיוחד כשמדובר בבריאות שלך, חשוב לך לדעת שאתה מקבל את הטוב ביותר. שטראוס מים עומדת בתקנים המחמירים ביותר, המבטיחים שתיהנה לא רק ממים באיכות הגבוהה ביותר אלא גם ממוצרים ומשירות מצוינים:
1. תו תקן ישראלי 1505 למערכות לטיפול במי שתייה, לשימוש ביתי- סינון וטיהור. משמעות התקן היא שמערכות הסינון והטיהור נבדקו והוסמכו, באופן תקופתי, במעבדות של מכון התקנים.
2. תו תקן 5452 בדיקת מוצרים הבאים במגע עם מי שתייה. תקן זה מגדיר דרישות לגבי התאמתם של מוצרים לשימוש במגע עם מי שתייה, בהתייחס להשפעתם על איכות המים.
3. הסמכה על פי ISO 9002 לניהול מערכת איכות לייצור, למכירה, להתקנה ולשירות. משמעותו של התקן היא שהחברה נבדקה והוסמכה, ועוברת מבדקי מעקב תקופתיים כל שישה חודשים, על ידי מכון התקנים הישראלי.
4. תקן WRAS- התקן הבריטי לחומרים המצויים בשימוש תוך טיפול במי השתייה. התקן מעיד שהמערכת כולה נבדקה ואין ריאקציות בין חומרים. הבדיקות מוודאות גם שלא מופרשים חומרים למים ושלא נוצרים טעמי לוואי.
5. תקן CE– תקן בטיחות על פי דרישות הקהילה האירופאית. תקן זה מאשר קיומן של בדיקות חשמליות ובדיקות יציבות, במטרה לבדוק את היבט הבטיחות.
6. תקן ROHS – תקן המאשר עמידה בהנחיית האיחוד האירופי ומבטיח כי במוצר (כולל ברכיביו) לא נעשה שימוש בחומרים מסוכנים לסביבה.
* לרשימת התקנים המלאה, לחץ כאן

האם צריך לנתק את המכשיר כשאני יוצא לחופשה?

אם אתה יוצא לחופשה ומתכנן לא להשתמש במכשיר בפרק זמן שעולה על יממה, כדאי לנתק אותו, ולסגור את הברז המוביל מים למכשיר (הצינור יושב ליד נקודת המים וצורתו ידית או פרח). כשתשוב ותרצה להחזיר את המכשיר לשימוש, מומלץ שתבצע "שטיפה אוטומטית" (הוראות בספר מכשיר), פעולה שמיועדת לריקון המיכלים ולמילואם מחדש.

האם ניתן לחסוך בחשמל במכשירי ה-primo וה-family?

לאחר 30 דקות שלא השתמשת במכשיר, הוא יפסיק להרתיח את המים לטמפרטורה של 90 מעלות, וישמור על טמפרטורה של 60 מעלות (טמפרטורה זו מתאימה לשמירה על סביבה נקייה מחיידקים ולא נמוכה מידי כדי להגיע במהירות אידיאלית לטמפרטורת רתיחה) ובכך, יחסוך בחשמל. ניתן גם להגדיר מצב של חסכון באנרגיה במכשיר, אופציה המאפשרת כיבוי אוטומטי של מערכת החימום לאחר פרק זמן המוגדר באמצעות טיימר. הוראות לכיוון הטיימר נמצאות בחוברת תפעול המכשיר.

האם יש מבצע טרייד אין ללקוחות ותיקים?

לרגל חגיגות 40 שנות חדשנות ומומחיות במים, תוכל כלקוח שטראוס מים ליהנות מהטבת Trade In מיוחדת! תוכל לשדרג את המכשיר שברשותך למכשיר מתקדם במחיר מצוין. לפרטים צור קשר בטלפון 6944*

אני עובר דירה, ורוצה לעדכן את כתובת מגוריי

במידה וברצונך לשנות את כתובת מגורייך, ניתן לבצע זאת דרך האזור האישי כאן באתר. עדכון הפרטים ידידותי ופשוט.

לפקודת מי עליי לכתוב את ההמחאות?

על ההמחאה תרשום כך: "שטראוס מים ו/או ישראכרט בע"מ"
שים לב כי לא מדובר בשתי אפשרויות אלא יש לרשום את כל המשפט כולל "ו/או".

מה עליי לעשות בעת מעבר דירה?

במידה ויש ברשותך מכשיר תמי 4 Primo, תמי 4 Family ותמי 4 תת-כיורי, מומלץ להיעזר במתקין מוסמך מטעמנו. לפני המעבר יש לנתק את המכשיר מנקודת המים ומנקודת החשמל ולהעבירו לדירה החדשה. לקוח הנמצא במסלול שירות ייהנה מהטבה של 50% הנחה על פעולת ההתקנה.

מהי צריכת החשמל במכשירי הברים השונים?

בכל מכשירי הברים קיים מנגנון לחסכון באנרגיה, המפחית ב-50% את צריכת החשמל.
הנה פירוט צריכת החשמל במצבים שונים:
מצב המתנה ללא צריכת המים
מים חמים- גוף החימום מופעל במשך כשעה ביממה. צריכת החשמל הנה כ- 1.2KW/h ליממה (הספק גוף חימום - 1800 וואט)
מים קרים- מערכת הקירור מופעלת במשך ארבע שעות ביממה. צריכת חשמל הינה כ-0.5KW/ H ליממה (הספק מדחס - 120 וואט)
אלקטרוניקה- צריכת חשמל הינה כ- 0.4 KW x H ליממה. צריכת חשמל במצב המתנה הינה כ- 2.1KW/ H  ליממה.
עלות יומית: 55 אגורות X 2.1KW/ H ליממה = 1.15₪ ליום
עלות חודשית: כ-30₪
עלות שנתית: כ-400₪
סה"כ צריכת חשמל על פי כמות צריכת מים (המתנה כולל שימוש):
לכל ליטר מים חמים תוספת צריכת חשמל של כ- 0.1KW/ H
לכל ליטר מים קרים תוספת צריכת חשמל של כ- 0.08KW/H
בהנחה שמוזגים כ-5 ליטר מים חמים + 5 ליטר מים קרים ביום תוספת צריכת החשמל = 0.5KW/H ליממה.
25 אגורות ליום + 1.15 אגורות ליום (מצב המתנה) = 1.40 אגורות ליום.
7.5₪ לחודש + 30₪ לחודש  >> מצב המתנה= 37.5₪ לחודש
90₪ לשנה + 400₪ לשנה (מצב המתנה) = 490₪ לשנה.

השוואה מול מכשירי חשמל אחרים:
מקרר - צורך בממוצע (תלוי בנפח) 1.5 - 3.5 KW x H ליממה (60₪ בחודש(
קומקום חשמלי - הרתחה פעם אחת של 1.5 ליטר מים - 0.2KW/ H  בהנחה שמרתיחים מים 10 פעמים ביום לשתיה של 0.5 ליטר כל פעם- בזבוז האנרגיה לחימום 10 ליטר מים הוא כ-KW/ H2 (עלות 1₪ ביום)

האם ניתן להחליף את צבע המכשיר של בר הFamily?

שטראוס מים השיקה ערכת עיצוב וחידוש ייחודית לשדרוג מראה התמי בר Family שלכם!
פרטים נוספים כאן

כיצד עלי לנקות את המכשיר שלי?

בכדי לנקות את המכשיר מספיקים מטלית רכה ומים פושרים בלבד לגוף המכשיר, ומטלית יבשה לניקוי פנל ההפעלה. אל תנקה את המכשיר בעזרת חומרי ניקוי חריפים, נוזלי ניקוי מרוכזים, חומרים ממיסים או אביזרים העלולים לפגוע במעטפת המכשיר כגון סקוץ' או ברזלית. אל תשכח שהמכשיר מחובר לחשמל, לכן אין  להרטיב את גב המכשיר במים. לשמירה על הניקיון החיצוני של המכשיר, למניעת הצטברות אבנית ולשמירה על היגיינה באזור הפיה, מומלץ להשתמש ב"ערכת ניקוי וטיפוח של תמי 4". פרטים נוספים כאן

היכן ניתן לרכוש מסננים ונורות למכשיר שלי?

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות 6944*.

מהי מדיניות החזרת המוצרים שלכם?

לאורך השנים ראינו שמעט מאוד לקוחות מתחרטים ומחזירים את המכשיר שרכשו. הם פשוט מרוצים! עם זאת, חשוב שתדע שאם מאיזושהי סיבה אתה מעוניים להחזיר את המכשיר שרכשת, אתה יכול. על מנת למנוע אי הבנות, כדאי שתדע:

  • את ההודעה על ביטול עסקה יש לבצע בדואר, בדוא"ל או בפקס
  • ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי, לפי המאוחר מביניהם
  • בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה לא ייגבו כמובן דמי ביטול כלשהם, והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה ייגבו דמי ביטול מינימליים בשיעור 5% או 100₪, הסכום הנמוך מבין שניהם.
  • אנו מבקשים כי ככל שהדבר אפשרי, המוצר יוחזר באריזתו המקורית.

בביטול עסקת טרייד-אין לא יושב לך המכשיר שמסרת לנו, אלא יינתן לך מכשיר מחודש מאיכות ומרמה דומות

האם דרושים לחברה עובדים והיכן מגישים מועמדות למשרות?

כאן תוכל לקרוא על המשרות ולהגיש מועמדות למשרה שמעניינת אותך. לפרטים נוספים

מהן שעות הפעילות וכתובת החברה?

קבלת קהל: ימים א'- ה' 08:00 - 17:00, בכתובת: רח' יוני נתניהו 1ג' אזה"ת אור יהודה, 60376
מכירות: פעילות המוקד בימים א'- ה' 8:00-17:00, וביום ו' 08:00-12:00 טלפון: 6944* מהמרכזיה יש לחייג: 1-222-6944 פקס: 03-5387649 דוא"ל: sales@tami4.co.il 
מוקד שירות: פעילות המוקד בימים א'- ה' 08:30-17:00 ביום ו' 08:00-12:00 טלפון: 6944* מהמרכזייה יש לחייג: 1-222-6944 פקס: 03-5387649 דוא"ל: service@tami4.co.il

האם שטראוס מים ידידותיים לסביבה?

שטראוס מים ומוצריה הינם ירוקים בהגדרתם, מעצם החיסכון בזיהום הסביבתי העצום שגורמים המים מינרלים מבקבוקים. בנוסף, אנחנו עומדים במגוון תקנים ירוקים בינלאומיים ומקפידים לאמץ את תקני איכות הסביבה העדכניים ביותר. בנוסף, באוקטובר 2015 שטראוס מים ותאגיד המחזור מ.א.י הקימו תשתית למחזור סננים ונורות במאות נקודות הפזורות ברשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ. לקוחות שיחליפו סנן ונורה יוכלו להגיע עם הערכה הישנה לעמדות של תאגיד מ.א.י ברשתות השיווק השונות (מגה, שופרסל וחנויות הנוחות של דלק) ולהניח אותם שם. מוצרים אלה יאספו למחזור יחד עם פסולת אלקטרונית נוספת.

כשומר שבת, האם אני יכול להשתמש במכשיר ביום שבת?

מכשירי שטראוס מים פועלים על חשמל, על מנת להבטיח פעילות תקינה של תהליך הסינון
והטיהור שמתבצע לשיפור איכות המים. לכן, מכשירינו, כמו מכשירים חשמליים אחרים, אינם מותרים לשימוש בשבת, לשומרי שבת.

היכן ניתן לראות את המכשירים בתצוגה?

ניתן לראות את המכשירים במשרדי החברה, ברחוב יוני נתניהו 1 ג', אור יהודה.
 

האם אפשר להזמין נציג הביתה להתייעץ לפני קניה?

אנחנו בשטראוס מים מוכרים את מוצרינו בשיווק ישיר וללא סוכני מכירות, אך ניתן לקבל את כל פרטי המכירה ומענה לכל שאלה במוקד המכירות ובאתר האינטרנט שלנו. נוסף על כך,  מתקין החברה, המגיע להתקנת המכשיר החדש יעמוד לרשותך בכל שאלה ועניין, וגם אנחנו במוקד המכירות נשמח לעזור. ליצירת קשר

באילו צבעים קיימים הברים שלכם?

היכנסו לכאן וראו בעצמכם.

מדוע כדאי לי להתקין מכשיר תמי4 בעסק?

בר המים שלנו המיועד לעסקים, מעוצב ומתוכנן כך שיאפשר נגישות ונוחות הפעלה מקסימאלית. בלחיצת כפתור, הכוס מתמלאת במים קרים או חמים, צלולים וטעימים. בר מים מספק מי שתייה ללא הגבלה, כך שתמיד יש מים זמינים להגשה לאורחים וללקוחות, להכנת תה בחורף או לשתיה קרה בקיץ. אין צורך להתעסק במיכלים, בהזמנות או בשליחים.

איך מתקינים את מכשירי הברים?

 

התקנת מכשיר הבר מבוצעת על ידי מתקינים מטעם שטראוס מים שהוסמכו והוכשרו לביצוע ההתקנות. ההתקנה אינה דורשת מקום רב או הכנות מוקדמות. דרישות ההתקנה כוללות מרחק מינימאלי מהכיריים של 30 ס"מ ומרחק מקסימאלי מנקודת מים של 15 מטר.
התקנה בדירה עם מטבח קיים:

  1. ביצוע ההתקנה בבית הלקוח מבוצע לרוב על ידי קידוח בארונות בקוטר 8 מ"מ (קוטר של עיפרון) בחלק הפנימי של הארון (הצמוד לדיקט), כשאת הצינור מקבעים באמצעות אטבים.
  2. ברוב המקרים קיימת האפשרות שיבוצע קידוח בשיש בקוטר 10 מ"מ באמצעות מקדח יהלום.
  3. קיימות אפשרויות התקנה ללא קידוח בארונות - למשל במקרה שצוקל ארון המטבח (קורה תחתית) נשלף, ונקודת המים ממוקמת מאחוריי מקרר קיוסק.

במקרה שהדירה בשיפוץ והמטבח עוד לא הותקן, ישנם כמה דברים שאפשר ליישם טרם ההתקנה:

  1. להעביר צינור השחלה (מריכף) מנקודת מיקום המכשיר לנקודת המים.
  2. להתקין נקודת מים ע"י בעל מקצוע במיקום שלו יועד המכשיר עם יציאה של ברז "ניל 1/2 ל-3/8".
  3. קיימת גם אפשרות לרכוש את צינור המים 8 מ"מ מאושר מזון במשרדי החברה באור יהודה ולבצע הכנה להתקנה. 
כמה עולה מכשיר תמי4 צמוד כיור?

מחירי המוצרים משתנים מעת לעת, ואנו ממליצים לבדוק את המחירים טרם הרכישה. יש אצלנו בשטראוס מים מספר מסלולי רכישה, ומומלץ ליצור קשר עם מוקד המכירות, כך שנוכל להתאים לך את הפתרון הטוב ביותר. ניתן ליצור קשר כאן.

מהם ההבדלים בין מכשיר ה-Family למכשיר ה-Primo?

איכות המים: שיטות הסינון והטיהור בכל הברים זהות, כך שאיכות המים הינה הגבוהה ביותר, בהתאם לתו התקן 1505 שיש למכשירי תמי4.
טמפרטורת המים: בשני הברים תוכלו להנות ממים רותחים, קרים וממים בטמפרטורת החדר.
(MIX) כוס מדודה: בכל הברים תקבל את האפשרות למזוג כוס מדודה וליטר מים

ההבדלים בין המכשירים:
הפונקציות בין שני הברים זהות, אך במכשיר ה-Primo הן מתקדמות יותר: עיצוב חדשני, חימום המים מהיר יותר, זרימת המים הקרים מהירה יותר, מזיגת ליטר במכשיר ה-Primo מתבצעת באמצעות כפתור ייחודי למזיגה מהירה בלחיצה אחת קצרה, מבנה המכשיר עוצב כך שהוא מתאים במיוחד גם למזיגה של בקבוקים וקנקנים.

מה עלותם של בר המים FAMILY ובר המים PRIMO?

יש אצלנו בשטראוס מים מספר מסלולי רכישה, ומומלץ ליצור קשר עם מוקד המכירות, כך שנוכל להתאים לך את הפתרון הטוב ביותר. ניתן ליצור קשר כאן.

האם ניתן לתת לתינוקות עד גיל שנה לשתות מים ממכשירי שטראוס מים?

מכשירי החברה מגיעים לרתיחה מלאה באמצעות כפתור ה-Extra Hot, ומחליפים בנוחיות יתרה את פעולת רתיחת הקומקום. לגבי מתן מים לתינוקות עד גיל שנה, אנו ממליצים להתייעץ עם משרד הבריאות או טיפת חלב בנושא, שכן הם בעלי הסמכות להדריך הורים לתינוקות.

האם מכשירי שטראוס מים מסננים כלור מהמים?

במכשירי תמי4 יש סנן המכיל פחם פעיל. הפחם סופח אליו את הכלור ואת טעמי הלוואי. נוסף על כך, הסנן מכיל רשת מיקרונית, המסננת חול, חלודה וחלקיקים.

האם מכשירי שטראוס מים שומרים על הפלואור שבמים?

במדינת ישראל יש הפלרה של המים על ידי הרשויות המקומיות. מכשירי שטראוס מים אינם משנים את הרכב המינרלים במים, לרבות שימור רמת הפלואור המקורית. ההפלרה שבמים נשמרת במלואה. למידע נוסף בנושא הפלואור, מומלץ להיכנס לאתר משרד הבריאות.

מאיזה חומר מיוצר מיכל המים החמים במכשירי שטראוס מים?

מיכל מים החמים שלנו מיוצר בכל דגמי הברים (Family, Classic, Primo והברים העסקיים החדשים) מחומר הקרוי פוליפרופילן. חומר זה אינו מפריש חומרים כימיים למים, לרבות ביסיפנול A.

מהו סיליפוס? האם מכשירי שטראוס מים מכילים סיליפוס?

סיליפוס הוא פוספט, הנראה כמו גבישי מלח גסים מאוד. הסיליפוס קיים בכל מכשיר המכיל בתוכו מערכת חימום (Family, Classic, Primo, ברים עסקיים), ותפקידו לצמצם את היווצרות האבנית שכתוצאה מפעולת גוף החימום. אנחנו בשטראוס מים משתמשים בפוליפוספט סיליפוס במכשירים הכוללים פונקצית חימום (Family, Classic, Primo, וברים עסקיים). מטרת השימוש בחומר היא צמצום כמות האבנית הנוצרת במיכל המים החמים. במדינת ישראל אין תקן המגביל שימוש בסיליפוס (מלחי פוספט) במי השתייה, אך במספר מדינות באירופה החלו ליישם תקנים בנושא השימוש בסיליפוס. הכמות המותרת (של הפרשת מלחי פוספט) על פי תקנים אלו הינה 10-15 מ"ג לליטר. מבדיקות שבוצעו במקרי הקיצון נמצא כי במכשירי שטראוס מים הכמות לא עולה על 0.36 מ"ג לליטר- כלומר כמות קטנה בהרבה (כמעט שני סדרי גודל מלאים) מהכמות שמתיר התקן. כדאי שתדעו כי מלחי פוספט נמצאים במקורות מזון רבים, לדוגמא: בקוקה קולה יש כמות של כ- 156 מג"ל, ובפפסי קולה יש כ- 153 מג"ל. כמות זו גדולה פי כ- 1000 מכמות מלחי הפוספט המצויה במים החמים. המים קרים במכשירי שטראוס מים אינם מכילים מלחי פוספט כלל.

איזה מים טובים יותר לילדים?

במים מינרלים בבקבוקים ובמים מינרלים במתקנים ביתיים אין פלואוריד כלל. תינוקות הניזונים מתמ"ל בלבד המוכנים על בסיס מים מינרלים, מצויים בסיכון למחסור בפלואוריד.

מה ההבדל בין מים מינרלים למים של שטראוס מים?

המים המופקים ממתקני שטראוס מים הם מי ברז ממקורות המים, שעוברים תהליך של סינון וטיהור קפדני ומגיעים ללקוח ללא כלור וללא ומזהמים, אך עם כל המינרלים הטבעיים. מים מינרלים הם מים הנשאבים ישירות מבארות, ללא כל סינון וטיהור, ומבוקבקים ישירות לבקבוקי פלסטיק.

מהי המשמעות הבריאותית האמיתית של מים "מינרלים" בהשוואה למי ברז?

כל מי השתייה, גם מי ברז וגם אלו הקרויים "מים מינרלים" מכילים ביסודם את אותם המלחים, בהרכבים ובריכוזים התלויים בסביבה בה הם זורמים. המים הינם "ממיס אוניברסלי", והם סוחפים עמם מינרלים שונים מהסלעים עמם הם באים במגע במקורות הטבעיים שלהם, וכך נקבעת איכותם הטבעית. כשני שלישים מפני כדור הארץ מכוסים במים במעטפת, הקרויה הידרוספירה - שהינה אחת מתוך ארבע קליפות כדוריות העוטפות את כדור הארץ. מתוך רכיביה של ההידרוספירה, המים הראויים לשימוש האדם הם המים העיליים, המצויים על פני היבשות, ומי התהום, המצויים בסלעים תחת היבשה. ומה בישראל? - בבחינה אקראית של ריכוזי מינרלים בבארות הנמצאות בפיקוח משרד הבריאות, ומהשוואת ריכוזי המינרלים במים "מינרלים", נראה כי הריכוזים דומים וכי גם אלה וגם אלה מספקים כמות מזערית מזו הנדרשת לגוף בהשוואה לכמות המינרלים המתקבלת ממזון.

האם מכשירי החברה מטפלים במתכות כבדות?

שטראוס מים מטפלת במים ראויים לשתייה העומדים בדרישות המחמירות של "תקנות בריאות העם למי שתייה". תקנות אלו כוללות ניטור ואנליזה של מתכות כבדות ושפכים. מקור מים שנבדק ונמצא מכיל מתכות כבדות ו/או שפכים, נסגר על פי חוק ומי שתיה אינם מסופקים משם.

האם נורת ה-U.V בריאה ובטוחה לשימוש?

טכנולוגיית ה- U.V הינה טכנולוגיה מובילה בארץ ובעולם לטיפול ולטיהור מי השתייה. הטכנולוגיה בטוחה לחלוטין לשימוש ואינה משנה את הרכב המים. בנוסף, מערכת ה-U.V נמצאת בתוך מיכל סגור וכמובן שלא קיימת חשיפה לך כמשתמש במכשיר.

במה מטפלות מערכות הסינון והטיהור הנמצאות במכשירי שטראוס מים (המסנן והנורה)?

סנן הפחם מרחיק גופים זרים כגון לכלוך וחלודה, סופח ריחות וטעמי לוואי, ומסלק למעלה מ-90 אחוז מהכלור המצוי במי השתייה, והנורה מבטיחה מים נקיים מחיידקים. המים בשטראוס מים עוברים תהליך סינון וטיהור בן 2 שלבים:

  1. סינון באמצעות פחם פעיל שכולל סינון פיזי: עצירת חלקיקים (כגון חול, חלודה ואבנים קטנטנות) באופן פיזי על ידי "רשת", וסינון כימי: סינון באמצעות פחם פעיל, המשפר את טעמם ואיכותם של המים, סופח את הכלור ומעלים טעמי לוואי וריחות.
  2. טיהור על ידי נורת UV (תאורה אולטרה-סגולה) שמסייעת בהקטנת העומס הבקטריאלי במים. הנורה מפיקה אורך גל בטווח שאינו מאפשר לחיידקים להמשיך את מעגל חייהם.
האם המסנן במכשירי תמי4 סופח את הפלואור במים?

הפלואור במי השתייה חשוב והכרחי מאוד לבריאות השיניים אצל ילדים ותינוקות. מכשירי שטראוס מים שומרים את המינרלים הנמצאים במים לרבות הפלואור המצוי במי השתייה.

מהי תאורה אולטרא סגולה ומהו הקשר בין אורך הגל ויעילות הקטילה?

נורת ה-UV (תאורה אולטרה סגולה), מסייעת בהקטנת העומס הבקטריאלי במים. תאורת ה-UV במכשירי שטראוס מים הינה תאורה באורך גל מסוים. לאורכו של הגל השפעה על יצורים חיים, וככל שאורך הגל קטן יותר כך הפגיעה חמורה יותר. הנורה הנמצאת במכשירים שלנו הינה בעלת עוצמת קרן בה חיידקים אינם יכולים להתרבות. יתרונה הגדול של השיטה הוא ביעילות ובמהירות הפגיעה בחיידקים. קרא עוד על טכנולוגיות סינון

מהו פחם פעיל?

הרחקת כלור וחומרים אורגנים נעשית באופן יעיל על ידי פחם פעיל כפונקציה של זמן, מגע ועכירות. שילוב נכון של חלקיקים בגדלים שונים יאפשר ספיחה של טווח מזהמים גדול. זהו תהליך חשוב במטהרי מים ובמסנן מים, וחלק חשוב מברי המים של שטראוס מים. עוד על פחם פעיל ניתן לקרוא כאן

האם מכשירי שטראוס מים מטפלים באבנית שבמים?

אבנית הינה התגבשות של מינרלים טבעיים (סידן ומגנזיום). אלו מינלים הנמצאים בתוך המים דרך קבע, ובעת החימום, מתגבשים והופכים לחומר הנראה לעין. הסידן והמגנזיום הינם מינרלים בריאים וחשובים לגוף, והיום כבר מוכח מדעית כי מים המועשרים בסידן ומגנזיום (נגזרות האבנית) טובים לבריאות. מכשירי שטראוס מים אינם מסננים את המינרלים החיוניים לגוף, ובתוכם את הסידן והמגנזיום, ולכן אינם מטפלים באבנית הנראית לאחר ההרתחה.

מדוע חשוב להחליף את המסנן והנורה בזמן (גם שהנורה עדיין דולקת)?

מסנן הפחם הפעיל סופח כלור, מרחיק גופים זרים (כגון חול וחלודה) ומונע ריחות וטעמי לוואי המצויים במי השתייה. לכן על מנת להבטיח את איכות וצלילות מי השתיה , חשוב להחליפו כל חצי שנה. בנורה, נובע הבלאי משעות עבודה ומכמות ההפעלות (בעת לחיצה על לחצני המזיגה). עם חלוף הזמן קיימת ירידה הדרגתית בעוצמת הקרינה. לעתים הנורה דולקת, אך עוצמתה אינה חזקה מספיק, והפחתת העומס הבקטריאלי אינה מתבצעת באופן אופטימלי.

ראיתי שורת חיוב של שטראוס מים

 

 

אצל לקוחות במסלול שירות מתבצע חיוב אוטומטי, ולצידן, אתה נהנה גם מהטבות רבות

  • 20% הנחה קבועה על הסנן והנורה
  • 10% הנחה על המשלוח
  • אחריות במקרה של תקלה במכשיר (בכפוף לתנאי תעודת האחריות)
  • משלוח אוטומטי על פי מועדי ההחלפה הנדרשים

למסלולי השירות השונים לחץ כאן

מתי והיכן אראה זיכוי ?

זיכוי מתבצע בתוך חודש ימים מיום הבקשה. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, הזיכוי יעבור ישירות לכרטיס האשראי. במידה והתשלום בוצע באמצעות המחאה, הוראת קבע, חשבונית או מזומן הזיכוי יישלח בהמחאה נגדית. זיכוי שבוצע יופיע בפירוט חשבון כרטיס האשראי באינטרנט.

אני משויך למסלול שירות, מתי ישלחו לי את המסנן והנורה?

כאשר אתה במסלול שרות, החלפים נשלחים אליך באופן אוטומטי בהתאם למועדי ההחלפה הנדרשים. הם מגיעים באמצעות שליח עד ה-10 לחודש. ניסיון המסירה הראשון של החבילה מתבצע ללא תאום מראש. במידה ולא התבצעה מסירה כיון שלא היית בבית, יתבצע תיאום מסירה טלפוני על ידי רשות הדואר.

מתי אני צריך להחליף את המסנן והנורה שבמכשיר?

התדירות המומלצת על ידי תמי 4 (במכשירים: ברז תמי4, פמלי ופרימו) להחלפת מסנן היא כל שישה חודשים, ולנורה - כל שנה.
החלפת מסנן
חיי מסנן נקבעים לפי כמות הליטרים בהם המסנן עומד בביצועים המוצהרים המוגדרים על פי כל התקנים אליהם המסנן הוסמך. כמות הליטרים נקבעת ביחס לשימוש ממוצע תוך לקיחת מקדם ביטחון. על כן  מניסיוננו לאורך השנים מועדי החלפת המסנן נקבעו אחת לשישה חודשים.
החלפת נורת UV
נורת ה UV  תפקידה לבצע טיהור למים על ידי הקטנת העומס הבקטריאלי במים באמצעות פליטת קרינת UV. קרינה זו משפיעה על יצורים חיים על ידי פגיעה בDNA שלהם וביכולת ההתרבות שלהם. לאחר שנה עוצמת ההשפעה של הנורה יורדת. המשך שימוש בנורת UV שאינה מבצעת הקטנת עומס אופטימאלית עלולה לפגוע באיכות המים.

האם ניתן לקבל חשבונית דרך המייל?

בשמחה! אנחנו מזמינים אותך להצטרף לשירות חשבונית במייל, וליהנות מגישה מהירה, זמינה ונוחה לכל המידע האישי שלך. להצטרפות.

כיצד אעדכן כרטיס אשראי אחר להמשך תשלומים?

אם נשארת באותו בנק או באותה חברת אשראי, ניתן לבצע את השינוי דרך חברת האשראי הישנה. אם החלפת גם חברת אשראי וגם בנק עליך לפנות לבנק החדש ולבצע גרירת עסקה.